Jak działamy
Zapewniamy pomoc i wsparcie merytoryczne na każdym etapie procesu podejmowania decyzji dotyczącej wyboru najkorzystniejszego ubezpieczenia. Od wstępnej analizy potrzeb, poprzez ustalenie zakresu ryzyk, przygotowanie zapytań ofertowych, aż po zidentyfikowanie najkorzystniejszego ubezpieczyciela – zawsze zwracamy uwagę na gwarancje wypłaty odszkodowań, obniżanie kosztów i wysoki poziom usług.
Etap I. Analiza potrzeb i ocena dotychczas realizowanych programów ubezpieczeń :
- charakterystyka przedmiotu ubezpieczenia
- analiza merytoryczna dotychczas posiadanej ochrony ubezpieczenia pod kątem zastosowanych ryzyk, klauzul dodatkowych oraz sum ubezpieczenia
- zdefiniowanie najczęściej występujących zagrożeń
- określenie dotychczasowej szkodowości Klienta
Etap II. Wskazanie założeń do programu ubezpieczenia :
- ustalenie zakresu ryzyka
- określenie prawidłowej sumy ubezpieczenia dla każdego z ryzyk
- określenie wysokości franszyz oraz udziałów własnych
- ewentualne oględziny przedmiotu ubezpieczenia
Powyższe czynności wykonywane są na podstawie przekazanej nam przez Klienta dokumentacji, jak i bieżących informacji dotyczących m.in. posiadanego majątku, stosowanych zabezpieczeń (przeciwkradzieżowych, systemów gaśniczych, czujników ostrzegawczych, ochrony itp.), jak i współpracy z podwykonawcami. Te ostatnie służą właściwemu ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za ewentualne szkody czy występujące zagrożenia, przy uwzględnieniu wszystkich czynników występujących wewnątrz i na zewnątrz obszaru działalności.
Etap III. Przygotowanie zapytania ofertowego i rozpoznanie rynku :
- przygotowanie zapytania ofertowego z uwzględnieniem wypracowanych wspólnie z Klientem oczekiwań co do zakresu ubezpieczenia
- analiza i porównanie ogólnych warunków ubezpieczeń w zakresie poszczególnych ryzyk u wybranych ubezpieczycieli
- zidentyfikowanie zakładów ubezpieczeń spełniających wymagane założenia
- rozesłanie zapytania ofertowego do wybranych firm ubezpieczeniowych
Etap IV. Wyselekcjonowanie ubezpieczyciela i najkorzystniejszej oferty :
- ocena złożonych przez ubezpieczycieli ofert
- finalne negocjacje w imieniu Klienta w zakresie składki, jak i zaproponowanych warunków ubezpieczenia
- przygotowanie pisemnych rekomendacji dotyczących proponowanych rozwiązań
Etap V. Zawarcie umów ubezpieczenia i kontrola prawidłowości wystawionych dokumentów :
- wybór ubezpieczyciela przez Klienta
- zapewnienie o prawidłowe wystawienie dokumentów potwierdzających zawartą umowę
- kontrola zgodności postanowień umowy z uprzednio zaakceptowaną przez Klienta ofertą
Etap VI. Proces usług posprzedażowych :
- przygotowanie dokumentów ubezpieczeniowych, doubezpieczenia, aneksy, itp.
- zarządzanie płatnościami
- wznowienia wygasających umów
- pomoc merytoryczna
- pomoc prawna